Customer Service Excellence Club
* primul club din România dedicat monitorizării şi
îmbunătăţirii serviciului oferit clienţilor!
PREMIUM Membership 2012 - Beneficii pentru membrii:
* Monitorizarea serviciului oferit clienţilor, Mystery Shopping la Concurenţă (inclusiv la compania dvs.) 2 - 3 evaluări / an, în domeniu de activitate a fiecărui membru, precum şi în domenii conexe, complementare.
* Training personalizat pe Customer Care (2 zile de training x 5 h) gratuit pentru o grupă de 10 – 15 persoane din „front line”, dedicat companiei dvs. (oriunde în ţară);
* Consultanţă privind elaborarea sau îmbunătăţirea Chestionarului de satisfacţie a clienţilor şi suport pentru implementarea unei campanii online - accesul la o platformă de culegere de date (90 zile);
* Articole de specialitate - Monitorizarea şi îmbunătăţirea serviciului oferit clienţilor, trimise trimestrial;
* Discounturi la diferite servicii oferite de VBS, Business Solutions şi partenerii noştri;
* Intrarea gratuită la evenimentele de schimb informaţional "Fidelizarea clienţilor începe la o cafea".
BONUS: Ghidul de instruire "Mystery shopper - Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios".
Investiţia: 500 euro + tva / trimestru sau 1 900 euro + tva / an
* Monitorizarea concurenţei prin serviciu de Mystery Shopping nu cuprinde decontarea cheltuielilor privind produsele achiziţionate sau serviciile prestate (conf. bon fiscal), stabilite in prealabil de părţi (tipul de servicii oferite, suma maximă);
* Sala de training & cafe break-ul vor fi asigurate de către beneficiar!
* Preţurile se calculează la cursul oficial BNR din ziua facturării şi nu conţin TVA.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să mă contactaţi personal la e-mail: voichita@solutiideafaceri.ro sau Tel: 0725 – 92 86 00 / 0751 – 09 00 12
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu