Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

miercuri, 4 ianuarie 2012

Excelenţă în relaţia cu pacienţii


Ştiaţi că?

* Peste 70 % din motivele care stau la baza unei reclamaţii au la bază comunicarea defectuoasă medic – pacient?

* Peste 50 % din preocupările şi îngrijorările pacientului nu sunt niciodată descoperite de medic? 

(*Comunicarea Medic - Pacient, Cristian Cârstoiu)

Comunicarea centrată pe pacient

• Empatizarea cu pacientul şi centrarea discuţiei pe nevoile individuale ale acestuia;

• Comunicarea deschisă care să să-i permită pacientului să se simtă confortabil şi să se exprime liber;

• Asistarea pacientului în focalizarea sa asupra simtomelor fizice, dar şi aspectului emoţional al problemelor de sănătate (percepţia sa asupra bolii);

• Implicarea activă a pacientului în procesul de vindecare (şi prevenţie) pentru a facilita complianţa la tratamentul prescris.

SEMINAR "Excelenţă în relaţia cu Pacienţii"
Seminar destinat personalului din receptie & call center, asistente, medici, optometrişti, medici stomatologi şi farmacişti. 

Bucureşti - 10, 12 & 15 Aprilie 2013: orele 10.30 - 14.00

Program:
~ Necesitatea satisfacerii clientului
~ Comunicarea eficientă cu pacientul
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Reclamaţiile şi gestionarea pacienţilor sceptici

+ Filmuleţe motivaţionale

Investiţia pentru 3 zile de training:  790 Ron / persoană (fără alte taxe incluse) 

BONUS: Follow Up & Consultanţă 2h! 
Individul pentru fiecare clinică care trimite min. 3 participanţi la seminar. Se asigură: participarea la training, suport de curs format print, coffee break. 

Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire 
a serviciului oferit clienţilor / pacienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară!

Detalii & înscrieri la: Tel. 072592 86 00  * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu