Ştiaţi că?
* Peste 70 % din motivele care stau la baza unei reclamaţii au la bază comunicarea defectuoasă medic – pacient?
* Peste 50 % din preocupările şi îngrijorările pacientului nu sunt niciodată descoperite de medic?
(*Comunicarea Medic - Pacient, Cristian Cârstoiu)
(*Comunicarea Medic - Pacient, Cristian Cârstoiu)
Comunicarea centrată pe pacient
• Empatizarea cu pacientul şi centrarea discuţiei pe nevoile individuale ale acestuia;
• Comunicarea deschisă care să să-i permită pacientului să se simtă confortabil şi să se exprime liber;
• Asistarea pacientului în focalizarea sa asupra simtomelor fizice, dar şi aspectului emoţional al problemelor de sănătate (percepţia sa asupra bolii);
• Implicarea activă a pacientului în procesul de vindecare (şi prevenţie) pentru a facilita complianţa la tratamentul prescris.
SEMINAR "Excelenţă în relaţia cu Pacienţii"
Seminar destinat personalului din receptie & call center, asistente, medici,
optometrişti, medici stomatologi şi farmacişti. Bucureşti - 10, 12 & 15 Aprilie 2013: orele 10.30 - 14.00
Program:
~ Necesitatea satisfacerii clientului
~ Comunicarea eficientă cu pacientul
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Reclamaţiile şi gestionarea pacienţilor sceptici
+ Filmuleţe motivaţionale
BONUS: Follow Up & Consultanţă – 2h!
Individul pentru fiecare clinică care trimite min. 3 participanţi la seminar. Se asigură: participarea la training, suport de curs format print, coffee break.
Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire
a serviciului oferit clienţilor / pacienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară!
Investiţia pentru 3 zile de training: 790 Ron / persoană (fără alte taxe incluse)
BONUS: Follow Up & Consultanţă – 2h!
Individul pentru fiecare clinică care trimite min. 3 participanţi la seminar. Se asigură: participarea la training, suport de curs format print, coffee break.
Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire
a serviciului oferit clienţilor / pacienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară!
Detalii & înscrieri la: Tel. 0725 – 92 86 00 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu