Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 6 august 2012

O noua atitudine în business-ul românesc

Lansarea clubului de excelenţă 
Customer Service Excellence Club

Deoarece este vital ca fiecare companie să acorde o importanţă deosebită loializării clienţilor în crearea și menţinerea unei afaceri de succes, iar spațiul de business autohton încă nu oferă toate pârghiile necesare având nevoie de o consolidare de forțe în acest sens, am demarat un parteneriat strategic între VBS - Business Solutions și ANPCPPSR - “Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România”, unica organizaţie din România cu drepturi depline în “Consumers International”.

În cadrul acestui parteneritat, relansăm un club destinat companiilor orientate spre client - Customer Service Excellence Club”, ce va demara pe 9 august cu un mic eveniment de schimb informațional și networking “Fidelizarea clienților începe la o cafea” – Costul pierderii unui client, care va avea loc la Antique Bistro (zona Romană – București), începând cu orele 18.30. Respectând tradiția de aproape trei ani, vom oferi agenților economici spațiul necesar pentru o informare continuă în cadrul acestor reuniuni, unde fiecare va împărtăși din cunoștiințele și experiența sa profesională. 
                                            
Pe 19 septembrie a.c., la următoarea ediție a evnimentului va fi abordată o altă temă de interes major - “Drepturile consumatorilor”, avându-l ca invitat special pe d-nul Sorin Mierlea, președintele ANPCPPSR și membru onorific al clubului de excelență în relația cu clienții – “Customer Sevice Excellence Club”.   Pentru a descărca o invitație vă rugăm accesați acest link!

O noutate pentru acest club este dată de acordarea Premiilor de excelență în relația cu clienții”, care se vor înmâna bianual în cadrul simpozionului "Management for Customer Service Excellence". Criteriile de evaluare pentru companiile înscrise vor fi cât se poate de obiective și cuprind trei aspecte relevante: gradul de amabilitate, promtitudinea, consilierea clientului, cunoașterea produselor și a tehnicilor de vânzare – măsurate prin trei verificări de mystery shopping; respectarea normelor cu privire la drepturile consumatorilor; precum și vocea clienților și a presei. 

 Membrii clubului de excelenţă “Customer Service Excellence Club” vor beneficia de un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite, cuprinzând monitorizarea prin trei verificări tip mystery shopping, consultanţă on line şi acces la toate articolele de specialitate privind fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional, precum și accesul gratuit la toate evenimentele organizate. În plus, din partea partenerului nostru principal, ANPCPPSR - “Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România”, aceștia vor avea parte de informare cu privire la Drepturile Consumatorilor, acces la portalul Teste-Comparative.ro și revista InfoCons în format electronic.


 “Orice afacere este dependentă de satisfacţia resimţită de către clienţii săi, deoarece aceştia sunt coloana vertebrală a activităţii sale, fără de care nu ar putea să îşi menţină profitabilitatea pe piaţă. Oferirea unui serviciu excepţional ce duce necontenit la câştigarea clientului pe termen lung, continuă adesea dincolo de onorarea nevoilor directe şi se bazează tot mai mult pe amabilitate, consiliere, încredere şi empatie. Fără acest parteneriat profitabil pe termen lung, considerăm că vom asista în continuare la încercări eşuate de loializare din partea multor jucători din piaţă.” relata Cosmina Voichiţa Meseşan, general manager la VBS – Business Solutions, cea care a crezut cu tărie în acest concept și a făcut posibilă lansarea “Customer Service Excellence Club”.
“Considerăm că agentul economic, pe de o parte, și consumatorul, de cealaltă parte, sunt parteneri egali în cadrul piețe unice europene, iar o informare corectă a agenților economici înseamnă, în primul rând, o activitate de prevenire directă. Schimbarea de atitudine a cetățenilor din România prin transformarea acestora din cetățeni pasivi, în cetățeni activi cu “o9atitudine!” este imperios necesară, însă acest lucru se poate realiza doar printr-o abordare în parteneriat, și parteneriatul înseamnă încredere, iar încrederea se câștigă prin evaluări și mai ales, transparență. Suntem de parere că serviciul de Mystery Shopping este unul dintre mecanismele utile, fapt dovedit de-a lungul timpului în celelalte state, mecanism ce poate regla piața și contribuie la dispariția practicilor incorecte.” declara Sorin Mierlea, preşedintele ANPCPPSR.

Adelina Cârstea, consultant cu experiență vastă în Bruxelles, ne sfatuieşte că dacă dorim să creăm şi să menţinem o relaţie avantajoasă cu clienții, pe termen lung, trebuie să alocăm timp, atenţie şi profesionalism atingerii acestui deziderat. ”Diferenţa între succesul unei afaceri şi falimentul ei nu ţine neapărat de produsul sau preţul serviciului pe care îl oferă o firmă, ci de transferul de încredere care se realizează între oamenii din spatele acelor afaceri. Cu siguranţă NU ne adresăm celor ce aşteaptă mereu ca alții să le rezolve problemele, celor ce preferă să intre în polemici nesfârşite fară nici un rezultat pozitiv, celor ce consideră ca ştiu destul, celor ce cred că această criză economica e ca o ploaie de vară şi după grindină, soarele va răsări singur. Tuturor celorlalţi, iată ce le propunem: Drumul spre excelenţă pleacă de la dorinţa fiecăruia de a deveni mai bun.” 
Comunicat oferit de Customer Service Excellence Club 
E-mail: club@solutiideafaceri.ro / voichita@solutiideafaceri.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu