Promoţie Black Friday x 3
Loializează-ţi cel mai bun client sau partener de business oferindu-i o invitaţie gratuită din partea noastră la simpozionul “Management for Customer Service Excellence – Vocea Clienţilor”!
Timp de trei zile (22, 23 & 26 Nov.) a treia persoană va beneficia de o invitaţie gratuită, pentru min. doua persoane înscrise la simpozion din parte companiei dvs.!
Timp de trei zile (22, 23 & 26 Nov.) a treia persoană va beneficia de o invitaţie gratuită, pentru min. doua persoane înscrise la simpozion din parte companiei dvs.!
B E N E F I C I I:
• Vei afla noi idei pentru a atinge excelenţa în relaţia cu clienţii.
• Vei interacţiona cu invitaţii, antreprenori şi manageri, vei face networking.
• Vei interacţiona cu invitaţii, antreprenori şi manageri, vei face networking.
•
Vei avea posibilitatea să găseşti soluţii la provocările cu care te
confrunţi prin discuţiile cu cei trei traineri cu experienţă
internaţională şi cu participanţii.
• Îţi vei asocia numele companiei cu un eveniment pentru excelenţă, un eveniment în care vocea clienţilor este auzită.
• Vei avea posibilitatea să câştigi un membership gratuit la Customer Service Excellence Club.
28 Noiembrie 2012, orele 12.00 - 19.30, Marshal Garden - Bucureşti
V O C E A C L I E N Ţ I L O R
* Leadership pentru excelenţă în “customer experience”
* Axioma loializării clienţilor
* Succesul şi arta conexiunilor în afaceri
S P E A K E R I
Cosmina Voichiţa Meseşan
Experienţă internaţională în Customer - Service, Vânzări şi Mystery Shopping (Los Angeles - California, USA 2005 - 2008); Specializare în Cercetări de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), MRA, ESOMAR; Certificare Mystery Shopper – MSPA Europe & North America; Membru ESOMAR 2008 - 2009 (European Society for Opinion and Marketing Research); Economist licenţiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA) – Bachelor of Arts in Economics (equivalency IERF ,USA); Formator Autorizat – Certificat EuroPass (engleză & franceză); Preşedinta Customer Service Excellence Club şi autoarea primului Ghid de instruire de Mystery Shopper din România – “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”.
Adelina Cîrstea
Ca business development specialist, Adelina combină experienţa acumulată în poziţii manageriale, în domeniul vânzărilor şi HR la care adaugă calităţile native de leader în beneficiul companiilor şi proiectelor în care s-a implicat. Despre Adelina poţi spune că dezvoltă nu doar afaceri ci şi oamenii din spatele lor. Veţi auzi probabil rostindu-se foarte des cuvântul “pasiune” în mesajele pe care ea le transmite oamenilor ce o înconjoară.
Mihai Mătieş
Lucrează în domeniul Comunicării, Marketing & PR de 17 ani. După 3 ani de presă între 1993-1996, Mihai și-a început cariera ca organizator de evenimente, a lucrat în programe de consultanță cu firme de lobby, pentru Președintele României, în sistemul bancar privat și apoi din nou pentru firme străine de consultanță în afaceri. Mihai Mătieș este trainer autorizat cu experiență de 12 ani și evaluator de personal.
Eveniment destinat companiilor orientate către client, manageri şi antreprenori!
- Welcome coffee: 11.30 – 12.00
- Simpozion - partea I: 12.00 – 14.15
- Coffee break & Networking: 14.15 – 14.45
- Simpozion - partea a II-a: 14.45 – 17.00
Investiţie pachet silver: 390 Ron / persoană
- Welcome coffee: 11.30 – 12.00
- Simpozion - partea I: 12.00 – 14.15
- Coffee break & Networking: 14.15 – 14.45
- Simpozion - partea a II-a: 14.45 – 17.00
- VIP Networking Cocktail & Degustare de vin : 17.30 – 19.30
- & O invitaţie la "Fidelizarea clienţilor începe la o cafea" - 5 Dec. sau 23 Ian.
Investiţie pachet gold: 500 Ron / persoană
D I S C O U N T 10 % - pentru orice combinaţie de pachete care depăşeşte suma de 900 Ron
15 % - pentru orice combinaţie de pachete care depăşeşte suma de 1 700 Ron
15 % - pentru orice combinaţie de pachete care depăşeşte suma de 1 700 Ron
! Evenimente gratuite pentru membrii clubului de excelenţă.
Pentru a confirma participarea la evenimentele noatre, a obţine mai multe informaţii despre beneficiile acestui club de excelenţă sau a deveni sponsor – parter la acest proiect, vă rugăm să ne contactaţi -"Customer Service Excellence Club":
E-mail: club@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro
Descarcă o invitaţie accesând acest link!
Descarcă o invitaţie accesând acest link!
Testimoniale: Simpozion “Management for Customer Service Excellence” - 14 Iunie a.c.
“Teme interesante, idei noi, oameni deschişi, dinamici şi dornici să schimbe lucrurile în bine. O ocazie excelentă de a face schimb de experienţă cu oameni care, ca şi mine, caută să atingă excelenţa în ceea ce fac. Cred că ar trebui organizate mai des astfel de evenimente. Aştept cu interes urmatorul simpozion organizat de VBS.” relata Oana Chivu, general manager Dolphin Management.
“Simpozionul a fost dinamic, intearactiv şi focusat pe cei mai importanţi oameni din business-ul nostru - CLIENŢII. Ce am învăţat? Foarte multe. Deşi online câştigă zi de zi teren, când vorbim de excelenţă, ne referim la offline. Atunci când un client imi va cere discount, voi asculta sfatul D-nei Adelina şi am să îi ofer în primul rând extra valoare şi atenţie. Trebuie să învăţ să-mi I.A.S.A. (acronim folosit de Cristian Fertea). Şi nu în ultimul rând, să nu uit să monitorizez tot timpul nivelul de satisfacţie al clientului, aşa cum ne încuraja d-şoara Voichiţa.” spunea Lavinia Andronache - Mastermind Communications
Descarcă o invitaţie accesând acest link!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu