Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 25 noiembrie 2013

Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi


1. Declaraţi calitatea serviciilor o prioritate maximă în compania pe care o conduceţi!

2. Fiţi un model de urmat! Conduceţi prin exemplu!

3. Promovaţi un limbaj comun al serviciilor! Nu uitaţi să implementaţi un sistem de proceduri de “customer care” care să sprijine clienţii şi să fie adaptat în permanenţă!

4. Masuraţi ceea ce contează pentru clienţii dumneavoastră! Mystery Shopping-ul este un instrument ce poate fi folosit cu succes pentru a evalua calitatea serviciilor.

5. Conferiţi putere echipei! Loializarea se face între oameni, iar angajaţii dumneavoastră sunt cei care pot oferi un serviciu excepţional clienţilor.

6. Îndepărtaţi blocajele din calea serviciilor superioare! Politica internă va trebui să sprijine oferirea unui serviciu excepţional clienţilor, nu sa fie o “scuză” atunci când va trebui să faceţi un pas în plus pentru aceştia.

7. Mentineţi-vă concetrarea şi entuziasmul! Cultura serviciilor superioare trebuie construită în timp, iar pasiunea va fi principalul ingredient care vă va face să excelaţi de fiecare dată.  
( Ron Kaufman )

"Axioma Loializării * O politică orientată spre client
Joi 20 Februarie 2014, orele 12 – 18,30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A
Seminar destinat companiilor orientate spre client, top & middle management!

# O politică orientată spre client 
# Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi
# Angajaţi motivaţi, afaceri profitabile 
# 12 Metode prin care determini clienţii să revină

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping Customer Care; 
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR 


Beneficii
~ Menţine un grad ridicat de retenţie a clienţilor, care duce automat la creşterea profitabilităţii. 
~ Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă a nevoilor clienţilor sau de neindentificarea la timp a problemelor cu care se confruntă aceştia. 
~ Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienţii devin avocaţi ai brand-ului tău. 
~ Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaţilor şi reducând fluctuaţia personalului.
 
Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?
Joi 6 Februarie 2014, orele 12,00 – 18,30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A

# 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor” 
# Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţii tăi şi despre Concurenţă 
# Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping

Bonus: primul ghid de instruire din România: Mystery Shopper - “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios”.

Testimonial: "Ideea reţinută şi pe care o voi pune în practică: Reinventează-te! şi Ascultă cu atenţie! Cursuri excelente, interactive. Cosmina - fantastică! Mulţumesc pentru oportunităţi şi idei." (Magda Zamfir - Customer Care Manager, Perfect Tour, Bucureşti) 

Investiţia:
350 Ron + Tva * / persoană / o  zi   de training /   6 h
590 Ron + Tva * / persoană / 2 zile de training / 12 h (ambele seminarii)   

Pentru a vă rezerva participarea la aceste seminarii, vă rugăm să ne trimiteţi 
datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de 
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 

Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară! 
 Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Un comentariu:

  1. Interesanti pasi. Mai greu este insa sa aplici teoria in practica.

    RăspundețiȘtergere