Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

joi, 21 noiembrie 2013

Promoţia Black Friday Week


Promoţia Black Friday Week 


Discount-uri de 15 – 35%
la seminariile personalizate
Excelenţă în relaţia cu Clienţii”!

35 % Discount
 min. 3 zile de training personalizat
25 % Discount
min. 2 zile de training
15 % Discount - o zi de training



Program personalizat de training: 
# "Excelenţă în relaţia cu clienţii"  # "Reclamaţiile şi gestionarea clienţilor dificili"
# "Excelenţă în relaţia cu clienţii – la telefon"   # "Automotivare – Stabilire obiective"
# "Excelenţă în relaţia cu pacienţii"   # "Gestionarea pacienţilor sceptici"

Team Building: 
# “Misiune sub acoperire” – Fii şi tu agent de Mystery Shopping!

Promoţie valabilă pentru contractele semnate în perioada 22 - 29 Noiembie, la care se achită un avans de 30%. Seminariile se vor susţine în perioada Decembrie 2013 – Februarie 2014.

Preţul de listă de la care se acordă discountu-ul variază între 700 şi 900 Euro / zi de training (6h), pentru o grupă de max. 15 persoane. Promoţie valabilă în Bucureşti şi provincie.

Testimoniale:

“Mie îmi place. Cursul e superior faţă de tentativele noastre; are alt aer decât făcusem noi; este mult mai coerent. Experienţa îşi spune cuvântul.” (Adrian – Trainer Stanleybet

“Mulţumim că investiţi în oameni, mulţumim că investiţi în noi!”, “Mi-a plăcut foarte mult că a fost abordată tema conflict vânzător-client şi că au fost date exemple concrete privind rezolvarea unui conflict. De multe ori ni se spune cum nu trebuie să ne comportăm cu clientul atunci când acesta este frustrat, dar nu se dau exemple efective de ce trebuie să spunem” , “Felicitări! A fost un training foarte constructiv şi profesional şi personal.”, “Mi-a plăcut foarte mult Cosmina, deoarece a vorbit foarte mult din experienţă, ceea ce mi-a câştigat încrederea în ea şi sfaturile ei. “, “Astăzi în puţinele ore în care am stat aici am învăţat cu mult mai mult decât am învăţat în câteva luni de muncă. Am învăţat să mă motivez într-o zi proastă şi să folosesc alte tehnici de abordare a clientului.” (Cele mai renumite unităţi de retail şi servicii - Iulius Mall, Cluj-Napoca) 

“Este un curs excelent pentru întregul personal medical, dar mai ales pentru cei care relaţionează direct cu pacienţii, pentru că ne ajută şi ne orientează în rezolvarea multor probleme ce pornesc de la lipsa de comunicare… Cursul ne învaţă cum să facem faţă unor conflicte, în mod elegant, aşa încat să nu afectăm relaţia cu pacientul. Chiar şi în situaţii dificile (multe tipologii umane), când întâlnim un conflict de comunicare, este important să nu uităm că pacientul este cea mai importantă persoană pentru cabinetul nostru, că pacientul nu îl deranjează” pe medic, ci că este însuşi scopul muncii noastre, că pacientul nu este o fişa medicală conţinând o serie de simptome, ci o persoană cu valori şi sentimente care trebuie înţelese şi tratate cu respect.” (Dr. Cristian Butaliu – Medic specialist chirurgie ortopedică) 

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping Customer Care; 
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR 

Email: voichita@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu