Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 9 decembrie 2013

Oferiţi un serviciu excepţional de Sărbători!



Seminarii destinate persoanelor care interacţionează 
direct cu clienţii!



I. "Excelenţă în relaţia cu Clienţii la telefon
Vineri 31 Ianuarie 2014, orele 12 - 18.30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A

~ Prima impresie la telefon
~ Rolul ascultării active într-o conversaţie telefonică
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Rolul întrebărilor în procesul de vânzare consultativă
 &
Studii de caz: evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling!

"Într-o conversaţie la telefon cu un client, compania este reprezentată întotdeauna deo voce’. O voce care, prin ceea ce comunică, prin modul în care comunică şi prin felul în care reuşeşte să înţeleagă aşteptările clientului, să răspundă cerinţelor lui şi să convingă, devine de multe ori decisivă în procesul de decizie." 

II. "Excelenţă în relaţia cu Clienţii"
Joi 6 Februarie 2014, orele 11 - 17.30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A

~ Arătaţi că vă pasă!
~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
~ Să ne cunoaştem clienţii!
~ Să ne informăm clienţii!
~ Oferiţi experienţe avantajoase!
~ Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping Customer Care; 
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR 

Misiunea dvs., ca persoană ce interacţionaţi în mod direct cu clienţii, este să: 

* Arătaţi că vă pasă!  * Faceţi clientul să se simtă confortabil!
* Adoptaţi o atitudine pozitivă!  * Fiţi întotdeauna sincer!
* Nu uitaţi să vindeţi!  * Fiţi cu mândrie ambasadorul companiei!

III. "Gestionarea eficientă a Reclamaţiilor
Joi 13 Februarie 2014, orele 11 - 17.30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A

~ Costul pierderii unui Client
~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
~ Etapele rezolvării unui conflict
~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris

"Probabilitatea ca acei clienţi care fac reclamaţii şi primesc atenţie din partea furnizorului să devină fideli este chiar mai mare decât a celor care nu au avut niciodată o problemă. Astfel îşi manifestă disponibilitatea de a continua relaţiile de afaceri:

* 82 % din clienţii dvs. a căror reclamaţii au fost soluţionate promt, 
* 54 % dintre clienţii ale căror plângeri au fost rezolvate, 
* 19 % a căror reclamaţii nu au primit răspuns şi 
* 9 % dintre clienţii nemulţumiţi care nu reclamă. " 

Investiţia:  700 Ron + Tva * / persoană / 3 zile de training / 18 h
                290 Ron + Tva * / persoană /   o zi de training /   6 h
              

Detalii & înscrieri: 
E-mail: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 

Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program personalizat de fidelizare a
Clienţilor dumneavoastră printr-un serviciu excepţional!
Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Un comentariu: