Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

joi, 27 martie 2014

"MYSTERY SHOPPER" - Lansare de carte 9 Aprilie


Ghid de instruire
"M Y S T E R Y   S H O P P E R" 
Autor - Cosmina Voichiţa Meseşan 

Lansare de carte 
9 Aprilie 2014 orele 17 - 19,30
Marshal Garden Hotel - Bucureşti

Primul ghid “Mystery Shopper” din România se adreseză acelor persoane care doresc să înveţe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului şi să profeseze în acest domeniu, studenţilor de la facultăţile cu profil economic, dar şi agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional clienţilor pentru sporirea profitabilităţii lor pe piaţă. Realitatea pieţei româneşti este încă departe de standardele internaţionale de calitate, confirmată şi de cele şapte studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, bancar, medical sau horeca, care sporesc şi mai mult valoarea lucrării realizate de Cosmina Voichiţa Meseşan. 

Intrarea este liberă! Preţul unui exemplar este 39 Ron. 

„Tainele activităţii de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri îndepărtate, unde serviciul oferit clienţilor ajunge deseori la excelenţă, chiar acolo în “Oraşul Îngerilor”, Los Angeles. Absolvisem în ţară o universitate de renume cu profil economic, însă până la acea dată cărţile de cercetări de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind în 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pieţei şi lipsa interesului faţă de client al multor antreprenori şi angajaţi. Am crezut atunci cu tărie că pot să schimb ceva, că trebuie să împărtăşesc puţin din experienţa mea acumulată peste hotare pentru a îmbunătăţi serviciile şi a aduce clientul la adevărata lui valoare.” – Cosmina Voichița Meseșan 

TESTIMONIALE:

“Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității - mai ales în cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu - Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității

“Calitatea de Mystery Shopper sau Client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oraș, de a dispune de mici gratuități la cumpărături, totul printr-o muncă ușoară și incitantă, în timpul liber. În plus, îmi aduc aportul la îmbunătățirea serviciilor oferite nouă, clienților.” Angela Lăpuște - Economist, mamă și Mystery Shopper 

„Servicii excelente înseamnă clienți mulțumiți, iar clienți mulțumiți înseamnă profit mai mare. Investește în monitorizarea și îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite!” Recomandă Lorand Soares Szasz - Business coach, trainer, antreprenor și fondatorul Business Mastery - companiilor care vor să apeleze la serviciul de Mystery Shopping.

* * *

SEMINAR „Implementarea unei campanii eficiente de MYSTERY SHOPPING”

"Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine"
Miercuri 7 Mai 2014, orele 12 – 18.30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A

Un seminar unic în Romania, destinat companiilor orientate spre client:
Antreprenori; Directori de Marketing, Vânzări şi Customer Care; Specialişti în HR şi Calitate

~ 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor”
~ Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţii tăi şi despre Concurenţă
~ Mystery Shopping – între Marketing, HR şi Customer Care
~ Ce trebuie să stabiliţi înainte de a lansa o campanie de Mystery Shopping
~ În ce direcţii trebuie să acţionaţi pentru eficientizarea campaniei de Mystery Shopping
~ Criterii de performanţă – Avantajele oferite de evaluarea personalului prin Mystery Shopping
~ Evaluarea eficienţei programului de training prin Mystery Shopping
~ Cerinţele ISO pentru menţinerea aceluiaşi standard de calitate a serviciilor
~ Valoarea adiacentă de marketing oferită de monitorizarea concurenţei prin Mystery Shopping
~ Articole şi studii de caz pe diferite sectoare de activitate: domeniul bancar, medical – farma, retail, horeca etc.
~ Stabilirea nevoilor măsurabile evaluate prin Mystery Shopping

INVESTIŢIA:
390 Ron + Tva * / persoană / o zi de training / 6 h
700 Ron + Tva * / 2 persoane înscrise de la aceeaşi companie

B O N U S: O invitaţie VIP la lansarea ghidului de instruire - Mystery Shopper!

Pentru a vă rezerva participarea la acest seminar, 
vă rugăm să ne trimiteţi datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de 

Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928.600 / www.solutiideafaceri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu