Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

marți, 6 mai 2014

Noua paradigmă în vânzări

Încetinirea ritmului de creştere a unei afaceri, însoţită de o nouă atitudine şi percepţie asupra cumpării, impun măsuri de corjare a strategiei de vânzări.

Structura globală a pieţei de consum a fost modificată semnificativ în ultimii 5 ani. Deşi numărul consumatorilor se află în permanenţă creştere, companiile sunt nevoite să facă faţă unor factori extrem de dinamici ce le influenţează strategia de dezvoltare:
• Scăderea puterii de cumpărare
• Viteza de dezvoltare a noilor produse şi tehnologii
• Apariţia unor noi canale de comunicare
• Fenomenul globalizării
• Schimbarea psihologiei de cumpărare.

În mod evident toate acestea impun modificări în abordarea noilor tehnici şi politici de vânzări.

INVITAŢIE  SEMINARII

"Smart Calling" - Vânzarea consultativă la telefon * Vineri 6 Iunie 2014Seminar destinat personalului din vânzări şi "call center" 

~ De ce să treci de la „cold calling” la „smart calling”?
~ Adună informaţii despre cei prospectaţi!
~ Setează-ţi si un obiectiv secundar pentru fiecare apel şi nu vei mai fi respins niciodată!
~ Stârneşte intresul încă de la prima frază printr-un mod de abordare simplu şi direct!
~ Adaugă valoare mesajului transmis, ieşi din tipar!
~ Utilizează întrebări inteligente pentru rezultate excepţionale!
~ Câştigă angajamentul interlocutorului şi iniţiază primul pas spre finalizarea vânzării!
~ Stai motivat! Atitudinea e mai importantă decât tehnica.

Traineri:
Cosmina Voichiţa Meseşan,Customer Care & Mystery Shopping Specialist
Adelina Cîrstea, Business Development Specialist, Strategic & Performance Management

"Eficientizarea portofoliului de Clienţi " * Joi 12 Iunie 2014
Seminar destinat mangerilor şi specialiştilor în vânzări 

~ Strategii de creştere spectaculoasă a volumului de vânzări
~ Identificarea tipului de client „ideal” din portofoliu
~ Vânzări repetitive, mecanisme de relationare şi fidelizare
~ Gestionarea corectă a recomandărilor şi a feedback-ului de la clienţi
~ Arta recuperării amiabilă a creanţelor. Gestionarea clienţilor neperformanţi.

"Noua paradigmă în Vânzări" * Vineri 13 Iunie 2014 - Bucureşti
Seminar destinat mangerilor şi specialiştilor în vânzări

~ Reinventarea procesului şi mecanismului vânzării B2C şi B2B.
~ Mecanisme de declanşare a factorilor de încredere
~ Cuvinte “de aur”ce vând în criză
~ Cum comunică vânzătorul şi cum vinde comunicatorul
~ 4 fraze care răspund oricărei provocări în vânzări
~ Redefinirea şi rechilibrarea echipei de vânzări – Managementul performanţei




TESTIMONIALE:


"Buna Cosmina, Vroiam să îţi mulţumesc ţie şi colegilor tăi pentru seminar. Chiar m-a ajutat foarte mult. Mi-aţi dat nişte idei minunate. Nu numai că mi-am schimbat total stilul de lucru, dar mi-a dat şi o stare de încredere şi de bine. Acum îmi place mult mai mult ceea ce fac şi în fiecare zi încerc experienţe noi. Deja am înregistrat primele succese. Nu zilnic, dar destul de des, dimneaţa la cafea, recitesc suportul de la seminar şi încerc să văd unde mai am de îmbunătăţit." Irina Petrescu - Partner, ESOP Consulting / CORFAC International 

"Doamna Cîrstea a valorificat toate cunoştinţele sale dobândite de-a lungul anilor pentru a aduce compania noastră între primii trei distribuitori de echipamente profesionale şi industriale de curăţenie din ţară. Abilităţile sale de comunicare şi experienţa în training ne-au oferit şansa de a îmbunătăţi în permanenţă eficienţa echipei şi a forţei de vânzări din cadrul companiei noastre."
Istvan Kocsis, Administrator KSK Clean Romania 

INVESTIŢIA: 320 Ron + Tva */ persoană / o zi de training / 6 h
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie

DETALII:   Tel. 0725 928.600 / 0751 090.012 * E-mail: evenimente@solutiideafaceri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu