Aș dori să vă anunț programarea celei de-a treia ediții
a simpozionului Management for Customer Service Excellence
în cadrul căreia vom lansa ediția revizuită și îmbunătățită a ghidului “Mystery Shopper”,
pe data de 17 Martie 2017.
Evenimentul este destinat companiilor orientate catre client, top & middle management! Antreprenori; Directori HR, Customer Care, Vânzări, Marketing, Call Center şi Calitate.
Agenda simpozionului:
- Seminar “Management for Customer Service Excellence”
- Poveşti de succes din business-ul românesc
- Lansare de carte “Mystery Shopper” - ediția a doua
- VIP Networking * Degustare de vin
“Teme interesante, idei noi, oameni deschiși, dinamici și dornici să schimbe lucrurile în bine. O ocazie excelentă de a face schimb de experiență cu oameni care, care și mine, caută să atingă excelență în ceea ce fac.” - Oana Chivu, Dolphin Communication Management
“Simpozionul a fost dinamic, interactiv și focusat pe cei mai importanți oameni din business-ul nostru, Clienții. Ce am învățat? Foarte multe. Deși online câștigă zi de zi teren, când vorbim de excelență, ne referim la offline. Trebuie să învăț să-mi I.A.S.Ă (acronim folosit de Cristian Fertea) și nu în ultimul rând să monitorizez tot timpul nivelul de satisfacție al clientului, așa cum ne încuraja d-soara Voichița.” - Lavinia Andronache, Mastermind Comunication
“Mă bucur că am putut împărăți din experiența Dent Estet a relației cu clienții din domeniu medical, sector unde excelența în servicii este absolut vitală. La rândul meu, cu ocazia participării la cest simpozion, am aflat idei noi, inedite, pe care abia aștept să le aplicăm în centrele noastre dentare.” - Diana Matache, Dent Estet * partener și sponsor la a doua ediție a simpozionului Management for Customer Service Excellence
“Ghidul Mystery Shopper - autor Cosmina Voichița Meseșan - este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii Mystery Shopping poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil, determinând îmbunătățirea continuă a calității – mai ales în cazul serviciilor” - Prof. Univ. Nicolae George Drăgulănescu, secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității
Ghidul conține 13 Studii de caz - articole: Retail, On-line, Bancar, Medical, Dental, Farma, Telecom, Învățământ, Transporturi - benzinării, HoReCa.
“Servicii excelente înseamnă clienți mulțumiti, iar clienți mulțumiți înseamnă profit mai mare. Investește în monitorizarea și îmbunătățirea serviciilor oferite!” Recomandă Lorand Soares Szasz companiilor care vor să apeleze la serviciu de Mystery Shopping
Pachet SPONSOR - PARTENER
- Logo & insert pliant - mapă participanţi
- Insert logo în newsletter şi invitaţii
- Poziţionare Roll-up partener în sala de conferinţă
- Menţionare declaraţie partener în social media / comunicatul de presă
- Invitații gratuite (x 3) pentru partenerii de business
Investiție pachet promovare: 970 Euro + Tva
SPEAKER * - Poveşti de succes din business-ul românesc
Discurs personalizat & studiu de caz “Customer Experience”
Investiție participare simpozion:
350 Ron / persoană - pentru înscrierile în perioada 1 Ianuarie - 15 Martie 2017
Discount 10% - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeași companie
Discount 10% - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeași companie
Pentru a confirma participarea la simpozion sau a deveni sponsor – partener la acest proiect vă rugăm să ne contactaţi: Email: club@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928.600
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu