Bine aţi venit!
„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”
"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă
Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro
luni, 1 februarie 2010
Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
1. Mai întâi vindeţi-vă pe dvs. şi compania pe care o reprezentaţi!
...şi apoi produsele şi serviciile oferite!
...
3. Prezentaţi-vă clientului şi lasăţi-vă numele pe cartea de vizită!
Toţi ne dorim să interacţionăm cu oameni amabili, călduroşi şi profesionişti, nu doar cu o firmă “rece” sau cu un brand. Se ştie că ne aflăm în postura de a cumpăra cu plăcere şi mult mai des de la oamenii pe care îi simpatizăm. Dacă clientul îşi va aminti de dvs. cu plăcere, cu siguranţă nu va uita nici firma pe care o reprezentaţi.
...
7. Spuneţi “vă rog” şi “mulţumesc”!
Deşi risc să vă fac să consideraţi că vă spun lucruri pe care le ştiaţi din grădiniţă, fiţi politicoşi! Pare ceva de modă veche şi unii clienţi nu vor fi la fel de politicoşi cu dvs., dar slujba nu este a lor, iar în plus, e cel mai uşor de realizat mijloc de fidelizare.
...
9. Fiţi o gazdă perfectă!
Oferiţi-i clientului tot ce vă stă în putinţă ca să se simtă bine! Nu uitaţi şi de cei care îl însoţesc... şi ei vor avea un cuvânt de spus în alegerea făcută şi nu doriţi ca aceştia pur şi simplu să nu mai aibă răbdare sau să se simtă complet ignoraţi!
...
11. Stimulaţi clientul să povestească!
Puteţi să îi adresaţi clientului întrebări subtile şi să îl faceţi să povestească. Oamenilor le place să vorbească despre propria persoană, despre ceea ce îi interesează, despre întâmplările plăcute. Iar cu siguranţă nu va uita o companie plăcută, alături de produsele pe care le oferiţi!
...
13. Comportaţi-vă ca un expert!
Nu oferiţi doar produse... Oferiţi soluţii, făuriţi vise, găsiţi combinaţia perfectă! Chiar dacă clientul nu va şti întotdeauna ce îşi doreşte, se va baza pe experienţa dvs. Oferiţi-i sugestii concrete, spuneţi-i ce e la modă sau ce l-ar avantaja, explicaţi un mic detaliu tehnic despre modelul sau materialul folosit... Şi veţi vedea cum credibilitatea dvs. va creşte în ochii lui!
...
15. Cunoaşteţi-vă clienţii!
Un serviciu excepţional înseamnă în primul rând să intuiţi dorinţele clientului şi să îi oferiţi acele produse care îl caracterizează şi pe care şi le doreşte. Fiţi atent la micile detalii şi la informaţiile oferite şi transformaţi-le într-un atu în procesul de vânzare! Clientul va dori acel ceva creat special pe gustul său. Puteţi chiar să notaţi unele aspecte, pentru vizitele următoare.
...
17. Mediul reprezintă experienţa. Faceţi mediul dvs. excepţional!
Spaţiul dvs., un element cheie al ambalajului, face mai mult decât să arate cât de deosebit sunteţi. Le reaminteşte clienţilor cât de speciali sunt ei.
...
19. Consolidaţi decizia clientului de a face afaceri cu dvs.!
Clientul poate ajunge destul de repede să regrete o cumpărătură făcută, mai ales dacă este costisitoare. În momentul vânzării sau livrării produsului, asiguraţi-l că a luat o decizie excelentă! Luaţi legătura cu clienţii după tranzacţie pentru a vă asigura că sunt mulţumiţi şi că au obţinut valoarea dorită din cumpărăturile făcute!
...
21. Bazaţi-vă pe cea mai bună reclamă – Recomandările!
O personalitate plăcută va aduce şi mai multe aprecieri şi recomandări.
...
Vă stau la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de trainig pentru personalul din customer service şi vânzări.
* * *
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club. Detalii despre acest serviciu găsiţi în partea din dreapta sus a paginii.
CUSTOMER SERVICE: Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Interesant subiect, bine scris. Felicitari si succes de acum inainte!
RăspundețiȘtergereFelicitari pentru initiativa ta...Sper din toata inima sa prinda si sa aiba succes!!!
RăspundețiȘtergere