
Cumpărătorul deţine arma supremă împotriva tehnicii dvs. de vânzări: posibilitatea de a spune pur şi simplu nu. Plus că deţine şi arma supremă cu care s-o susţină: un pix sau un stilou.
Ce aşteptări au clienţii dvs. de la un agent de vânzări. 24 de afirmaţii făcute de cumpărători, despre cum le-ar plăcea se li se vândă un lucru:
Rezumaţi-vă în a-mi spune esenţialul. Nu vreau un discurs interminabil şi plin de înflorituri. Preţuiţi-mi timpul şi treceţi la subiect după o scurtă introducere!
...
Daţi-mi un argument logic, când spuneţi că acest produs / serviciu este perfect pentru mine. Dacă am nevoie de lucrul pe care îl vindeţi dvs., am nevoie şi să înţeleg cu ce avantaje mă aleg dacă îl cumpăr.
...
Arătaţi-mi o recomandare de la un client satisfăcut. O singură mărturie e mai elocventă şi mai convingătoare decât 100 de prezentări.
...
Spuneţi-mi şi mai ales demonstraţi-mi că mă veţi servi şi după ce m-aţi convins să cumpăr. Am cumpărat până acum o groază de promisiuni neonorate, în privinţa servirii.
...
Spuneţi-mi şi demonstraţi-mi că preţul este corect. Vreau să fiu liniştit că preţul pe care îl plătesc corespunde cu valoarea lucrului pe care l-am cumpărat. Daţi-mi sentimentul că am făcut un schimb avantajos.
...
Nu insistaţi să discutaţi cu mine în contradictoriu. Chiar dacă mă înşel profund, n-am nici un chef să vină un deştept de agent comercial care să-mi spună sau să încerce să-mi dovedească că mă înşel. Poate o să câştige duelul verbal cu mine, dar o să piardă vânzarea. Aşa că fiţi cât se poate de diplomaţi!
...
Ascultaţi-mă, atunci când vă vorbesc. Eu mă străduiesc să vă spun ce vreau să cumpăr, iar dvs. n-aveţi altceva în cap decât să-mi băgaţi pe gât cea ce vindeţi. Ascultaţi-mă şi aşa veţi putea să îmi oferiţi exact ceia ce am nevoie!
...
Arătaţi-vă interesat de ceea ce fac eu. N-o fi prea important pentru dvs., dar pentru mine e lucrul cel mai important.
...
Nu mă presaţi cu tehnici de vânzări vechi de când e lumea, dacă eu n-am chef să cumpăr. Nu vă purtaţi ca un agent de vânzări, purtaţi-vă ca un prieten, ca un om care vrea să mă ajute.
...
Livraţi-mi comanda atunci când aţi promis s-o faceţi şi în condiţiile stabilite. Dacă v-a acordat comanda şi dvs. m-aţi dezamăgit, e puţin probabil să mai fac vreodată afaceri cu dvs.
...
Ajutaţi-mă să cumpăr, nu să mă las convins. Detest să mă trezesc că mi s-a vândut ceva, dar îmi place la nebunie să cumpăr.
...
* * *
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club. Detalii despre acest serviciu găsiţi în partea din dreapta sus a paginii.
Vă stau la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de trainig pentru personalul din customer service şi vânzări.
CUSTOMER SERVICE: Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu