Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

marți, 16 februarie 2010

Cum doreşte clientul să fie tratat!


Cumpărătorul deţine arma supremă împotriva tehnicii dvs. de vânzări: posibilitatea de a spune pur şi simplu nu. Plus că deţine şi arma supremă cu care s-o susţină: un pix sau un stilou.

Ce aşteptări au clienţii dvs. de la un agent de vânzări. 24 de afirmaţii făcute de cumpărători, despre cum le-ar plăcea se li se vândă un lucru:

Rezumaţi-vă în a-mi spune esenţialul. Nu vreau un discurs interminabil şi plin de înflorituri. Preţuiţi-mi timpul şi treceţi la subiect după o scurtă introducere!
...
Daţi-mi un argument logic, când spuneţi că acest produs / serviciu este perfect pentru mine. Dacă am nevoie de lucrul pe care îl vindeţi dvs., am nevoie şi să înţeleg cu ce avantaje mă aleg dacă îl cumpăr.

...

Arătaţi-mi o recomandare de la un client satisfăcut. O singură mărturie e mai elocventă şi mai convingătoare decât 100 de prezentări.
...
Spuneţi-mi şi mai ales demonstraţi-mi că mă veţi servi şi după ce m-aţi convins să cumpăr. Am cumpărat până acum o groază de promisiuni neonorate, în privinţa servirii.
...
Spuneţi-mi şi demonstraţi-mi că preţul este corect. Vreau să fiu liniştit că preţul pe care îl plătesc corespunde cu valoarea lucrului pe care l-am cumpărat. Daţi-mi sentimentul că am făcut un schimb avantajos.
...
Nu insistaţi să discutaţi cu mine în contradictoriu. Chiar dacă mă înşel profund, n-am nici un chef să vină un deştept de agent comercial care să-mi spună sau să încerce să-mi dovedească că mă înşel. Poate o să câştige duelul verbal cu mine, dar o să piardă vânzarea. Aşa că fiţi cât se poate de diplomaţi!
...
Ascultaţi-mă, atunci când vă vorbesc. Eu mă străduiesc să vă spun ce vreau să cumpăr, iar dvs. n-aveţi altceva în cap decât să-mi băgaţi pe gât cea ce vindeţi. Ascultaţi-mă şi aşa veţi putea să îmi oferiţi exact ceia ce am nevoie!
...
Arătaţi-vă interesat de ceea ce fac eu. N-o fi prea important pentru dvs., dar pentru mine e lucrul cel mai important.
...
Nu mă presaţi cu tehnici de vânzări vechi de când e lumea, dacă eu n-am chef să cumpăr. Nu vă purtaţi ca un agent de vânzări, purtaţi-vă ca un prieten, ca un om care vrea să mă ajute.
...
Livraţi-mi comanda atunci când aţi promis s-o faceţi şi în condiţiile stabilite. Dacă v-a acordat comanda şi dvs. m-aţi dezamăgit, e puţin probabil să mai fac vreodată afaceri cu dvs.
...
Ajutaţi-mă să cumpăr, nu să mă las convins. Detest să mă trezesc că mi s-a vândut ceva, dar îmi place la nebunie să cumpăr.
...

* * *
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club. Detalii despre acest serviciu găsiţi în partea din dreapta sus a paginii.

Vă stau la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de trainig pentru personalul din customer service şi vânzări.

CUSTOMER SERVICE: Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu