Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

marți, 16 februarie 2010

Idei eficiente pentru motivarea angajaţilor


“Sunt în afaceri cu oameni. Afacerea mea este despre oameni care îi ajută pe oameni.“

“A-i stimula pe ceilalţi înseamnă să-i determini să facă ceea ce îţi doreşti tu pentru că aşa vor ei.“
...
“Oamenilor nu le pasă câte ştii până nu le arăţi cât contează.“ Angajaţii dvs., la fel ca şi clienţii dvs., aşteaptă să demonstraţi acest lucru. Vorbele frumoase nu au nici un efect, până nu vor fi materializate prin fapte.
...
“Toată lumea are acelaşi drept de a excela. Cei care o fac vor fi recompensaţi.“ Nu toţi angajaţii oferă aceiaşi performanţă. Trebuie să îi recunoaşte-ţi şi să îi recompensaţi pe cei care produc mai mult şi oferă un serviciu superior clienţilor dvs.
...
“Problema o constituie comportamentul, nu oamenii.“ Concentraţi fiecare evaluare a performanţei pe un singur lucru: nu asupra persoanei, ci asupra comportamentului acesteia. În acest fel protejaţi sau sporiţi încrederea celuilalt în sine.
...
“Evaluările de performanţă înseamnă deopotrivă să antrenezi şi să evaluezi. Fă-le atunci când sunt necesare şi nu o dată pe an!“
...
“Angajaţii mei vor fi mai motivaţi dacă le explic < de ce >.“ Atunci când le oferiţi informaţiile dorite veţi fi răsplătit cu angajaţi mai entuziaşti.
...
“Spune-mi şi voi uita; arată-mi şi s-ar putea să-mi amintesc; dar implică-mă şi voi înţelege.“ Atunci când vă atrageţi angajaţii şi îi implicaţi cu adevărat, răsplata va întrece orice aşteptări.
...
Şcoala nu se termină niciodată pentru un profesionist.“ Se spune că nu puteţi îmbunătăţi ceva până nu recunoaşteţi că are nevoie de îmbunătăţiri. Investiţi continuu în dezvoltarea profesională a dvs. şi a întregii echipe! În plus, trimiterea angajaţilor la trainingurile din afara firmei are un beneficiu ascuns, dincolo de pregătirea efectivă: le comunică oamenilor că sunt importanţi şi valoroşi pentru organizaţia dvs.
... ... ...
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club.

* * *
Beneficii pentru dvs.:

- toate articolele de specialitate postate (trimise bilunar via e-mail, în formă integrală)
- 12 % discount pentru serviciile auxiliare contractate
- consultanţă de specialitate (customer service) via e-mail
- întâlniri de networking şi schimb informaţional în marile oraşe& Nou!
& Cursuri online:
* Management for Customer Service Excellence
* Fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional

270 Euro + tva / an Premium Membership 2010

* * *


CUSTOMER  SERVICE  EXCELLENCE:

Monitorizarea şi îmbunătăţirea serviciului oferit clienţilor! 
Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu