Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

vineri, 12 februarie 2010

Cum reuşeşti să ieşi dintr-o perioadă de criză - motivaţională!


"Marile lucruri nu se fac prin forţă,
ci prin perseverenţă!"


Ce ne motivează?
Banii
Siguranţa
Realizările
...

Atunci când Dvs. sunteţi conştienţi de propria valoare, puteţi fi receptivi la nevoile şi dorinţele altora!

De ce ne e frică?

Teama de a pierde siguranţa
Teama de eşec
Îndoiala de sine
...

Aceia care se simt neajutoraţi, ori consideră că nu preţuiesc nimic în ochii celorlalţi, nu sunt prea ocupaţi de problemele altora şi vor avea dificultăţi în a oferi un serviciu de calitate clienţilor!


Cele 5 atitudini faţă de refuz / eşec!
 
Refuzul /eşecul este:
- experienţa din care poţi învăţa,
- feedback-ul negativ necesar schimbării,
- oportunitatea de perfecţionare,
- ...

Eliberează-te de trecut, Coboară în arenă şi Munceşte!
* Trăieşte în prezent!
* Nu te simţii vinovat, acţionează! Nu te simţii îngrijorat, actionează!
* Eu sunt problema, deci eu sunt soluţia.
* Învaţă să iubeşti dezvoltarea, schimbarea şi viaţa!
* ...

* * *
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club. Detalii despre acest serviciu găsiţi în partea din dreapta sus a paginii.

Vă stau la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de trainig pentru personalul din customer service
şi vânzări.


CUSTOMER SERVICE: Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu