
"Marile lucruri nu se fac prin forţă,
ci prin perseverenţă!"
Ce ne motivează?
Banii
Siguranţa
Realizările
...
Atunci când Dvs. sunteţi conştienţi de propria valoare, puteţi fi receptivi la nevoile şi dorinţele altora!
De ce ne e frică?
Teama de a pierde siguranţa
Teama de eşec
Îndoiala de sine
...
Aceia care se simt neajutoraţi, ori consideră că nu preţuiesc nimic în ochii celorlalţi, nu sunt prea ocupaţi de problemele altora şi vor avea dificultăţi în a oferi un serviciu de calitate clienţilor!
Cele 5 atitudini faţă de refuz / eşec!
Refuzul /eşecul este:
- experienţa din care poţi învăţa,
- feedback-ul negativ necesar schimbării,
- oportunitatea de perfecţionare,
- ...
Eliberează-te de trecut, Coboară în arenă şi Munceşte!
* Trăieşte în prezent!
* Nu te simţii vinovat, acţionează! Nu te simţii îngrijorat, actionează!
* Eu sunt problema, deci eu sunt soluţia.
* Învaţă să iubeşti dezvoltarea, schimbarea şi viaţa!
* ...
* * *
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club. Detalii despre acest serviciu găsiţi în partea din dreapta sus a paginii.
Vă stau la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de trainig pentru personalul din customer service
şi vânzări.
CUSTOMER SERVICE: Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu