Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

marți, 2 martie 2010

Interviu HotNews - Peste 50% din manageri nu au auzit de activitatea de Mystery Shopping









În această săptămână am avut plăcerea de a acorda un interviu renumitei publicaţii online HotNews. Îl puteţi accesa prin linkul de mai jos:

http://economie.hotnews.ro/stiri-consumator-6973971-interviu-cosmina-mesesan-romania-peste-50-din-manageri-nu-auzit-activitatea-mystery-shopping.htm

Un comentariu:

  1. Felicitari! O recunoastere frumoasa a muncii depuse pana acum! Esti la inceput, deci continua cu curaj.

    Succes!

    RăspundețiȘtergere