Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 26 aprilie 2010

47 de acţiuni necesare în Managementul vânzărilor


Coaching-ul Comercial


„Dacă puterea impune executarea unui proiect, managementul optimizează realizarea acestuia.”

A oferi coaching unei echipe de vânzări înseamnă, în sens restrâns, a pune în concordanţă volumul vânzărilor cu obiectivele previzionale. Deşi la prima vedere pare destul de simplu, procesul este unul extrem de complex. Pentru a putea diseca mai bine această activitate vă prezentăm:

47 de acţiuni necesare în Managementul vânzărilor:

1. A găsi soluţii.
2. A însoţi agenţii de vânzări.
3. A arbitra conflictele.
4. A-şi asuma eşecurile.
5. A creşte vânzările.
6. A linişti clienţii.
7. A comunica în permanenţă.
8. A controla calitatea vânzărilor.
9. A coordona acţiunile.
10.A apăra interesele tuturor.
11.A delega misiunile.
12.A da instrucţiuni.
13.A asculta pe toată lumea (clienţi, echipă).
14.A-i încuraja pe cei mai slabi.
15.A acumula profit.
16.A fi atent la starea de spirit a angajaţilor.
17.A studia statisticile (de vânzări, privin d preferinţele clienţilor).
18.A face să fie aplicate metodele.
19.A-i felicita pe cei mai buni.
20.A-i forma pe tineri, dar şi pe ceilalţi.
21.A-şi impune ideile.
22.A influenţa deciziile.
23.A interpreta propunerile.
24.A-i concedia pe cei nedoriţi.
25.A menaja susceptibilităţile.
26.A conduce acţiuni comerciale.
27.A da un bun exemplu.
28.A-şi motiva echipa.
29.A negocia bugetele.
30.A se supune directivelor.
31.A organiza prospectarea.
32.A planifica folosirea timpului.
33.A-i împinge înainte pe cei noi.
34.A pregăti întrunirile.
35.A prevedea catastrofele.
36.A realiza obiectivele.
37.A-i recompensa pe cei performanţi.
38.A reconcilia conflictul dintre agenţii de vânzări.
39.A-i încuraja pe cei demoralizaţi.
40.A-şi recruta colaboratorii.
41.A repartiza obiectivele.
42.A se instrui în permanenţă.
43.A sonda opiniile (angajaţil or, clienţilor).
44.A supraveghea rezultatele.
45.A-i înlocui pe cei ineficienţi.
46.A-şi transmite entuziasmul celorlalţi.
47.A se adapta schimbărilor (pieţei) şi a găsi noi acţiuni pentru o îmbunătăţire permanentă.

Vă stam la dispoziţie pentru stabilirea unui program personalizat de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor!

CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE:
 Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu