Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 26 aprilie 2010

Proiecte educaţionale


În urmă cu câteva zile am avut din nou plăcerea să fiu invitată la o mica reuniune a organizaţiei studenţeşti STUDCARD, Cluj-Napoca.

Cred că este esenţial ca fiecare dintre noi să investim puţin din timpul nostru pentru proiecte sociale şi educaţionale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu