Bine aţi venit!
„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”
"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă
Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro
miercuri, 5 mai 2010
Fidelizarea Clienţilor începe la o cafea!
Am avut deosebita plăcere ca aseară să organizez, cu sprijinul hotelului Opera, prima întâlnire de networking “Fidelizarea clienţilor începe la o cafea!”, care s-a dovedit a fi un real succes.
Deoarece cred că este nevoie ca în mediul de afaceri românesc să se creeze mai multe condiţii optime de socializare, dar şi de un schimb continuu de idei pe tema îmbunătăţirii serviciului oferit clienţilor şi fidelizării acestora, voi continua să organizez periodic aceste evenimente: bilunar în Bucureşti, lunar în Cluj-Napoca şi ocazional în alte localităţi.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu