Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

miercuri, 5 mai 2010

Limbajul trupului în vânzări


Limbajul trupului este fascinant. Oamenii îşi dau seama deseori cât de multe informaţii emană corpul uman şi modul în care acest lucru este vizibil pentru ochiul liber. Chiar şi pentru ochiul liber neinstruit. Limbajul trupului este un alt mod de a vă asigura că efectuaţi o comunicare eficientă atât în viaţa de zi cu zi, dar mai ales în procesul de vânzare.

Ai încercat vreodată să vorbeşti cu cineva care este încruntat şi are braţele încrucişate? Este greu. Aceste persoane nu par a fi interesate! Pe de altă parte, cineva care este la largul lui, cu mâinile pe lângă corp şi un zâmbet pe faţă este mult mai uşor de abordat în vederea comunicării!

Regulile de bază legate de limbajul corpului, mimică şi gesturi, pe care trebuie să le urmaţi atunci când sunteţi la locul de muncă sunt:

• Abordaţi o poziţie dreaptă!
• Priviţi clientul direct în ochi!
• Zâmbiţi!
• Nu staţi cu mâinile încrucişate!
• Ţineţi mâinile pe lângă corp sau pe tejghea!
• Strângeţi mâna ferm!
• Fiţi conştienţi de faptul că ţinând mâinile la spate sau punându-le peste gură sugerează că încercaţi să ascundeţi ceva!
• Evitaţi să vă uitaţi la ceas, mesajul pe care îl trimiteţi clienţilor este că vă pierdeţi din timpul preţios!

Limbajul corpului ar trebui să includă, de asemenea, tehnici de ascultare activă, cum ar fi datul din cap sau aprobarea prin cuvântul "da" atunci când clientul vorbeşte. Acest lucru arată că sunteţi atenţi la ceea ce au clienţii dumneavoastră de spus.

Pentru a putea detalia mai mult cele prezentate vom analiza separat cele patru domenii majore pe care trebuie să le observaţi pentru a putea citi limbajul corpului:

1. Contactul ochilor şi mişcarea sprâncenelor
2. Mimica feţei
3. Poziţia corpului şi mişcarea mâinilor
4. Poziţia şi mişcarea picioarelor

1. Contactul ochilor şi mişcarea sprâncenelor

Reflectarea comportamentelor pozitive:

Privirea direct în ochii – sugerează interes, plăcerea de a purta o conversaţie.
Zâmbetul din priviri – sugerează că te simţi confortabil în prezenţa acelei persoane.
Relaxarea sprâncenelor – sugerează , din nou, că te simţi confortabil .

Reflectarea comportamentelor negative:

Evitarea contactului direct (a ochilor) – sugerează că ascundeţi ceva, sunteţi neinteresat de acea conversaţie, neconfortabil, v-a fost invadat spaţiul intim sau altceva vă distrage atenţia.
Încruntarea sprâncenelor – sugerează confuzie, tensiune, teamă.

2. Mimica feţei
... ... ...
Pentru a beneficia integral de acest articol trebuie să fiţi membru Customer Service Excellence Club.

* * *
Beneficii pentru dvs.:

- toate articolele de specialitate postate (trimise bilunar via e-mail, în formă integrală),
- 12 % discount pentru serviciile auxiliare contractate,
- consultanţă de specialitate (customer service) via e-mail
&
Cursuri online:
* Management for Customer Service Excellence
* Fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional

270 Euro + tva / an Premium Membership 2010
Discount 30 Euro - înscrierile în luna Mai

* * *
CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE:
Cercetări de Marketing * Mystery Shopping * Training * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu