Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

duminică, 27 iunie 2010

Membru NETIMM



În urmă cu o săptămână am avut deosebita plăcere să fiu invitată de Asociaţia NETIMM Turism NV & Tematică NV pentru a împărtăşi câteva informaţii din tainele serviciului de Mystery Shooping în cadrul întâlnirilor lunare de business networking.

Promotorul proiectului NETIMM este Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), în parteneriat cu GAB Munich - Asociaţie de Cercetare şi Dezvoltare în domeniul Formării Profesionale şi al Ocupării.

Obiectivul general îl reprezintă promovarea şi dezvoltarea culturii antreprenoriale, precum şi creşterea competitivităţii şi adaptabilităţii IMM-urilor în contextul integrării României în Uniunea Europeană şi al trecerii la economia bazată pe cunoştinţe prin crearea de reţele de IMM-uri sectoriale şi tematice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu