Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

vineri, 18 martie 2011

Fii un networker de succes!


Un om nu are nicio putere, decât cea pe care i-o dau ceilalţi oameni.” - Marius Toroko

De ce?
* pentru a-ţi construi o imagine proprie şi o forţă personală de vânzări.
* pentru a-ţi diversifica afacerea.
* pentru a-ţi îmbunătăţi promovarea.
* pentru dezvoltarea ta personală şi profesională.
* pentru a-ţi deschide noi oportunităţi.
* pentru protejarea propriei imagini.
* să fii cu un pas înaintea concurenţei.

Cum?
1. Tot timpul trebuie să ai instrumentele de networking cu tine (cărţi de vizită, instrumente de scris, ecuson)

2. Fixează-ţi un obiectiv, un număr de persoane noi pe care doreşti să le întâlneşti la fiecare eveniment.

3. Mergi însoţit la evenimentele de networking.

4. Acţionează ca o gazdă, nu ca un invitat.

5. Schimbă cărţi de vizită cu persoanele pe care le-ai întâlnit.

6. Ascultă şi întreabă cei 5 "W": Who? What? Where? When? Why?

7. Scrie comentarii pe spatele cărţilor de vizită colectate.

8. Oferă un link sau o recomandare oricând ai posibilitatea.

9. Descrie-ţi beneficiile produselor sau serviciilor oferite în max. 60 sec.

10. Petrece maxim 10 minute cu fiecare persoană pe care o întâlneşti şi nu sta cu prieteniu sau persoanele cunoscute.

11. Nu vinde, stabileşte întâlniri!

12. Follow up, ia legătura cu persoanele pe care le-ai întâlnit.


Articol oferit în colaborare cu Europe Business Network Institute www.eubusinessinstitute.eu 
ce îmbină un sistem eficient de marketing faţă în faţă cu unul de instruire şi cu cele mai noi tehnologii informatice.
* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu