“ Ceea ce contează nu este cât de satisfăcuţi vă sunt clienţii… Ci cât de mulţi clienţi satisfăcuţi aţi reuşit să păstraţi.” (Chris Daffy)
Pentru a crea o loialitate de durată, este evident că e nevoie de mai mult decât de produse de calitate.
E nevoie să oferiţi un serviciu excepţional şi să construiţi o “loialitate emoţională” cu acel client.
LOIALITATE
= Satisfacţie & Implicare & Afinitate (Jon Hofmeyr)
12 Metode prin care determini clienţii să revină
1. Adoptă o politică orientată spre client!
2. Oferă un serviciu excepţional de fiecare dată!
3. Nu te ascunde în spatele tehnologiei! Loializarea se face între oameni.
4. Comunică în permanenţă cu clienţii! Formează-ţi o bază cu informaţii relevante despre aceştia.
6. Investeşte în educarea clienţilor, oferă-le informaţii de valoare!
7. Instruieşte-ţi şi motivează-ţi angajaţii cu consecvenţă!
8. Investeşte în loializarea angajaţilor!
9. Oferă-le clienţilor un motiv în plus să revină, crează programe de fidelizare!
10. Formeză-ţi o reputaţie bazată pe încredere, respectarea promisiunilor şi produse fiabile!
11. Construieşte-ţi proceduri standardizate de relaţionare cu clienţii, însă fii flexibil atunci când situaţia o cere!
12. Oferă oportunitatea clienţilor să te cunoască (brand, angajaţi)!
Orientarea spre client - o investiţie strategică, nu un cost!
Vă oferim un program de CONSULTANŢĂ privind
"Loializarea clienţilor printr-un serviciu excepţional" - monitorizare & îmbunătăţire... începând cu 290 Euro / lună!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu