Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 4 noiembrie 2013

Oferă excelenţă în relaţia cu clienţii!

A. Seminarii destinate companiilor orientate spre client, top & middle management!


 I.  "Axioma Loializării * O politică orientată spre client
Joi 5 Decembrie, orele 12,30 – 19,00 * Bucureşti, Episcop Radu

~ O politică orientată spre client
~ Angajaţi motivaţi, afaceri profitabile
~ 12 Metode prin care determini clienţii să revină

Beneficii:
 ~ Menţine un grad ridicat de retenţie a clienţilor, care duce automat la creşterea profitabilităţii.
~ Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă a nevoilor clienţilor sau de neindentificarea la timp a problemelor cu care se confruntă aceştia.
~ Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienţii devin avocaţi ai brand-ului tău.
~ Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaţilor şi reducând fluctuaţia personalului.

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping Customer Care;
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR

Investiţia: 350 Ron + Tva * / persoană / 6 h
15% Discount - pentru min. 2 persoane înscrise de la aceeaşi companie


II. ”Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?“ 
Vineri 29 Noiembrie, orele 12,30 – 19,00 * Bucureşti, Episcop Radu

~ 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor”
~ Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţii tăi şi despre Concurenţă
~ Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping

Testimonial: "Ideea reţinută şi pe care o voi pune în practică: Reinventează-te! şi Ascultă cu atenţie! Cursuri excelente, interactive. Cosmina - fantastică! Mulţumesc pentru oportunităţi şi idei."
 (Magda Zamfir - Customer Care Manager, Perfect Tour, Bucureşti)

Investiţia: 350 Ron + Tva * / persoană / 6 h
15% Discount - pentru min. 2 persoane înscrise de la aceeaşi companie

Bonus 2h Consultanţă - pentru un pachet de training de min. 900 Ron! 

Pentru a vă rezerva participarea la aceste seminarii, vă rugăm să ne trimiteţi 
datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de 
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 

B. Seminarii destinate persoanelor care interacţionează direct cu clienţii! 


III. "Gestionarea eficientă a reclamaţiilor
Vineri 15 Noiembrie, orele 12,30 – 19,00 * Bucureşti, Episcop Radu

~ Costul pierderii unui Client
~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
~ Etapele rezolvării unui conflict
~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris

" Probabilitatea ca acei clienţi care fac reclamaţii şi primesc atenţie din partea furnizorului să devină fideli este chiar mai mare decât a celor care nu au avut niciodată o problemă. Astfel îşi manifestă disponibilitatea de a continua relaţiile de afaceri: 
* 82 % din clienţii dvs. a căror reclamaţii au fost soluţionate promt, 
* 54 % dintre clienţii ale căror plângeri au fost rezolvate, 
* 19 % a căror reclamaţii nu au primit răspuns şi
*   9 % dintre clienţii nemulţumiţi care nu reclamă. " 

Investiţia: 290 Ron + Tva * / persoană / 6 h
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie

IV. "Excelenţă în relaţia cu clienţii la telefon
Sâmbătă 16 Noiembrie, orele 11,00 - 15,00 * Bucureşti, Episcop Radu

~ Prima impresie la telefon
~ Rolul ascultării active într-o conversaţie telefonică
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Rolul întrebărilor în procesul de vânzare consultativă
~ Atunci când iniţiezi un apel de vânzare

& Studii de caz: evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling!

"Într-o conversaţie la telefon cu un client, compania este reprezentată întotdeauna de ‘o voce’. O voce care, prin ceea ce comunică, prin modul în care comunică şi prin felul în care reuşeşte să înţeleagă aşteptările clientului, să răspundă cerinţelor lui şi să convingă, devine de multe ori decisivă în procesul de decizie."

Investiţia: 250 Ron + Tva * / persoană / 4 h
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie

V. "De la vânător la fermier - 
O poveste despre vânzări
Joi 21 Noiembrie, orele 12,30 – 19,00 * Bucureşti, Episcop Radu

 ~ Formarea unei echipe de vânzări care să lucreze eficient
~ Ce tipologie folosim în funcţie de client / domeniu de activitate
~ Poate un vânător să " iasă la pensie" şi să devină fermier?
~ Nu vinde – Fii un expert în domeniul tău!
~ 12 Metode prin care determini clienţii să revină

Seminar destinat antreprenorilor, persoanelor din vânzări, “customer care” şi HR!

Traineri:
Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping & Customer Care
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR
Mihai Chiratcu, un "vânător" cu experienţă care a învăţat pe propria piele că la un moment dat este bine să înveţi să devii "fermier" pentru că e posibil uneori ca vânatul să migreze.  

Investiţia: 350 Ron + Tva * / persoană / 6 h
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie 

Bonus 2h Consultanţă - pentru un pachet de training de min. 900 Ron!

Pentru a vă rezerva participarea la aceste seminarii, vă rugăm să ne trimiteţi 
datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de 
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 

C. Seminarii diverse & Team Building! 

VI. Team Building "Misiune sub acoperire * Fii şi tu agent de Mystery Shopping!


Sâmbătă 7 Decembrie, orele 10,30 - 15,00 * Bucureşti, Episcop Radu

 Obiective:
~ Concentrarea atenției pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții
~ Ascultarea activă, focusarea atenției pe ceilalți
~ Evaluarea obiectivă, diminuarea subiectivismului
~ Ancorarea în realitate, identificarea atât a punctelor forte cât și a celor slabe
~ Menținerea unei atmosfere relaxate, detașarea de activitatea curentă

Bonus: Masa la restaurant – evaluare mystery shopping (în val. de 35 ron)
Ghidul de instruire – “Tot ce trebuie să ştii pentru a fi un bun client sub acoperire sau misterios” 

Investiţia: 290 Ron + Tva * / persoană / 6 h
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie



VII. "Motivaţia 
de a deveni antreprenor"
 Sâmbătă 9 Noiembrie, orele 11,00 - 14,30 * Bucureşti, Episcop Radu

“You don’t have to be great to start,
but you have to start to be great!” 

~ Stabileşte-ţi obiective îndrăzneţe
~ 9 paşi spre succes
~ Networking, Promovare, Fidelizare
~ Povestea mea de business

& Filmuleţe motivaţionale

Investiţia: 100 Ron * / persoană  /  3,5 h



Pentru a vă rezerva participarea la aceste seminarii, vă rugăm să ne trimiteţi 
datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de 
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 
 
Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare 
şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu