Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

vineri, 7 august 2015

Customer Service Excellence - Tematică seminarii



CUSTOMER CARE

A. Seminar destinat persoanelor care interacţionează direct cu clienţii! 

EXCELENŢĂ ÎN RELAŢIA 
CU CLIENŢII x 3


Bucureşti:  Vineri 6 Noiembrie2015, orele 10 – 17 & Sâmbătă 7 Noiembrie2015, orele 10 – 15


I. "Exceleţă în relaţia cu clienţii faţă în faţă şi la telefon- 6 h 

~ Arătaţi că vă pasă!
~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
~ Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Oferiţi experienţe avantajoase!
~ Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
~ Loializarea clienţilor, modele de satisfacţie !

                                           II. "Gestionarea eficientă a Reclamaţiilor" - 4 h 

                                            ~ Costul pierderii unui Client
                                            ~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
                                            ~ Etapele rezolvării unui conflict
                                            ~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris
                                            ~ Importanţa limbajului în atenuarea conflictului
                                            ~ Stai motivat! Atitudinea e mai importantă decât tehnica.

III. Team Building "Misiune sub acoperire"- 2 h 

~ Studiu de caz: Evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling (Hotel, Clinică etc.)
~ Mystery Shopping (HoReCa) – evaluarea servirii oferite la restaurat

Obiective: 
* Focusarea atenției pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții
* Ascultarea activă, evaluarea obiectivă, diminuarea subiectivismului
* Ancorarea în realitate, identificarea atât a punctelor forte cât și a celor slabe.

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, Customer Care & Mystery Shopping Specialist
Autoarea primului ghid “Mystery Shopper” din România, Speaker la conferinţa Business Days

Investiţia: 
     700 Ron  / persoană / două zile de training / 12 h
     15 % Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie
     20 % Discount - pentru min. 5 persoane înscrise de la aceeaşi companie
*  Vă putem factura cu sau fără Tva, conf. nevoilor dvs.
Detalii / Înscrieri:
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro 

Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară! 
 Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu