Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

luni, 14 septembrie 2015

Customer Experience & Loyalty Management



Un BootCamp unic în România, destinat companiilor orientate spre client, top & middle management! Antreprenori; Directori Customer Care, Marketing și Call Center; Specialişti în HR şi Calitate 






PROGRAM: 
I. Consultanță 2 x 2h - identificare nevoi (Octombrie) & monitorizare program (Ianuarie)

II. Evaluarea serviciului oferit clienților prin Mystery Shopping / Mystery Calling & via e-mail: (2 respectiv 3 evaluări / companie în funcție de numărul persoanelor participante și complex. evaluărilor) 

III. BootCamp 18 - 21 Februarie 2016 * Brașov (4 zile / 3 nopți – cazarea și masa inclusă)
~ O politică orientată spre Client
~ Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi
~ Implementarea unei proceduri eficiente de relaționare cu Clienții
~ Loializarea Clienţilor, modele de satisfacţie
~ 12 Metode prin care determini Clienţii să revină
~ Angajaţi motivaţi, afaceri profitabile
&
~ Percepţia Clienţilor - singura realitate a pieţei
~ Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţi şi despre Concurenţă
~ 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor”
~ Managementul calității în Gestionarea Reclamațiilor
~ “Vocea Clienţilor” - program de măsurare în timp real a percepţiei Clienţilor 365 zile / an
~ Mystery Shopping, baromentru satisfacției clienților și eficienței angajaților

 & Studii de caz și Team building – „MISIUNE sub ACOPERIE” / Obiective:
* Focusarea atenției pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții
* Ascultarea activă, evaluarea obiectivă, diminuarea subiectivismului
* Ancorarea în realitate, identificarea atât a punctelor forte cât și a celor slabe.

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager la VBS - Business Solutions
Autoarea ghidului “Mystery Shopper” - prima carte de specialitate publicata din România
Membru ESOMAR - European Society for Opinion and Marketing Research

Apariţii Media: TVR 1 - Telejurnal, Antena 1 - Observator, Ziarul Financiar Live .
Forbes, HotNews, Wall Street, Capital, Adevărul, Avocat Net, Horeca etc.

 Recomandări:
„Nouă ne pasă și ne dorim o relație excelentă cu pacienții noștri. Tocmai de aceea am investit anul acesta, mai mult ca niciodată, în programe de training și monitorizare, iar împreună cu specialiștii de la VBS – Business Solutions am implementat programul “Vocea Clienților”. Ne bucurăm că suntem prima clinică stomatologică din România care măsurăm feedback-ul pacienților în timp real, prin metode moderne, și conștientizăm că un simplu „Mulțumesc”, alături de un “Thank you card” ne ajută ca aprecierea întregii echipe să ajungă mult mai ușor la clienții și partenerii noștri.“ Alina Anghelescu – Executiv Director, VelvetDental 

"Ideea reţinută şi pe care o voi pune în practică: Reinventează-te! şi Ascultă cu atenţie! Cursuri excelente, interactive. Cosmina - fantastică! Mulţumesc pentru oportunităţi şi idei." Magda Zamfir - Customer Care Manager, Perfect Tour 

“Ghidul Mystery Shopper este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității - mai ales în cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu - Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității 

B E N E F I C I I L E * Orientării spre client și monitorizării continue: 
~ Menţine un grad ridicat de retenţie a clienţilor, care duce automat la creşterea profitabilităţii. 
~ Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă a nevoilor clienţilor sau de neindentificarea la timp a problemelor cu care se confruntă aceştia. 
~ Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienţii devin avocaţi ai brand-ului tău. 
~ Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaţilor şi reducând fluctuaţia personalului. 
~ Oferă încrederea eventualilor investitori şi sporeşte valoarea companiei pe piaţă. 

Investiţie: 2 700 Ron * / persoană (plătit în două rate) sau  4 900 Ron * / 2 persoane

Detalii / Înscrieri:
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro

 Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară! 
 Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu