A asculta activ şi a înţelege vocea clienţilor are o importanţă crucială
pentru a restabili încrederea consumatorilor şi a construi o relaţie
durabilă cu aceştia, a-i transforma în clienţi satisfăcuţi şi loiali,
avocaţi ai business-ului dumneavoastră, pentru a vă detaşa de concurenţă
pe o piaţă în care diferenţa competitivă este dată, aproape în
exclusivitate, de “customer experience”. Percepţia clienţilor poate să
nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale
spre succes o reprezintă implementarea unui program eficient de
colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a
strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din
business-ul dumneavoastră: “CLIENŢII”.
1. Învaţă să asculţi!..
pentru a putea apoi să le vorbeşti clienţilor.
2. Obţine în permanenţă feedback de la clienţi!
3. Înţelege în detaliu ce vor clienţii tăi şi nu ignora contextul!
4. Foloseşte mai multe canale de colectare a feedback-ului!
5. Explorează profunzimea cu ajutorul cercetărilor calitative!
6. Oferă-i clientului un răspuns instant şi
o rezolvare la problema sa!
7. Fi pregătit să iei măsuri! Cel mai bun moment este acum!
8. Dă valoare infomaţiilor obţinute şi reinventează-te!
(produse * servicii * comunicare * strategie)
9. Oferă acces uşor angajaţilor la datele obţinute!
Încântarea clienţilor este şi misiunea lor.
10. Celebrează fiecare reuşită şi împărtăşeşte
poveştile de succes în relaţia cu clienţii!
11. Restaurează încrederea clienţilor prin comunicarea
progreselor în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie!
12. Pune accent în programele de training pe îmbunătăţirea aspectelor mai puţin satisfăcătoare, reieşite
în urma colectării informaţiilor!
Beneficiile orientării spre client şi a monitorizării continue:
~ Menţine un grad ridicat de retenţie a clienţilor, care duce automat la creşterea profitabilităţii.
~ Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienţii devin avocaţi ai brand-ului dumneavostră.
~ Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă a nevoilor clienţilor sau de neindentificarea la timp a problemelor cu care se confruntă aceştia.
~ Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaţilor şi reducând fluctuaţia personalului.
~ Oferă încrederea eventualilor investitori şi sporeşte valoarea companiei pe piaţă.
* Implementarea unei campanii eficiente de Mystery Shopping
Joi 29 Mai 2014, orele 12 – 18.30 * Bucureşti, Episcop Radu 15A
Un seminar unic în Romania, destinat companiilor orientate spre client:
Antreprenori; Directori de Marketing, Vânzări şi Customer Care; Specialişti în HR şi Calitate
PROGRAM:
~ 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor”
~ Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţii tăi şi despre Concurenţă
~ Mystery Shopping – între Marketing, HR şi Customer Care
~ Ce trebuie să stabiliţi înainte de a lansa o campanie de Mystery Shopping
~ În ce direcţii trebuie să acţionaţi pentru eficientizarea campaniei de Mystery Shopping
~ Criterii de performanţă – Avantajele oferite de evaluarea personalului prin Mystery Shopping
~ Evaluarea eficienţei programului de training prin Mystery Shopping
~ Cerinţele ISO pentru menţinerea aceluiaşi standard de calitate a serviciilor
~ Valoarea adiacentă de marketing oferită de monitorizarea concurenţei prin Mystery Shopping
~ Articole şi studii de caz pe diferite sectoare de activitate: domeniul bancar, medical – farma, retail, horeca etc.
~ Stabilirea nevoilor măsurabile evaluate prin Mystery Shopping
INVESTIŢIA:
390 Ron + Tva * / persoană / o zi de training / 6 h
700 Ron + Tva * / 2 persoane înscrise de la aceeaşi companie
900 Ron + Tva * / 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie
B O N U S: Ghidul de instruire - Mystery Shopper! http://www.ghidmysteryshopper.ro/
Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității - mai ales în cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu - Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității
Pentru a vă rezerva participarea la acest seminar, vă rugăm să ne trimiteţi datele dvs. de contact şi de facturare la adresa de Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928.600
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu