Este vital ca fiecare antreprenor să conştientizeze importanţa
loializării clienţilor în crearea şi menţinerea unei afaceri de succes,
prin investiţia în perfecţionarea continuă a angajaţilor săi pentru a
oferi de fiecare dată un serviciu excepţional.
Angajaţii care relaţionează direct cu clienţii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator.
Orientarea spre client - o investiţie strategică, nu un cost!
1. # Creşterea cu 5% a gradului de retenţie duce la o creştere a profitabilităţii cu 125%.
2. # 8 din 10 companii consideră că oferă un serviciu de o calitate superioară clienților, în timp ce doar 8% dintre clienții acestora sunt de acord cu acest lucru. Acest fapt arată o importantă diferență de percepție între ceea ce consideră compania că reprezintă un serviciu de o calitate superioară și opinia clienților privitoare la acest aspect.
3. # Aproximativ 90% dintre liderii marilor companii intenaţionale consideră că unul dintre cei mai importanţi factori competitivi care le diferențiază business-ul faţă de concurență este dat de „Customer Experience”.
4. # Dincolo de preț și de calitatea produsului, clienții apreciază modul în care sunt tratați. Un procent de numai 14% dintre clienții pierduţi pleacă din cauza produsului, în timp ce 68% sunt pierduţi din cauza tratamentul necorespunzător pe care îl primesc de la angajații cu care interacționează.
5. # Doar 4% dintre clienții nemulțumiți reclamă când vine vorba despre modul în care au fost tratați, iar majoritatea nu oferă nici un feedback plecând pur și simplu la concurenţă.
6. # Costul atragerii unui client nou este de aproape 10 ori mai mare decât costul păstrării unuia deja existent. Cu toate acestea, numeroase companii cheltuiesc sume impresionante pentru a obține clienți noi, de multe ori, în detrimentul clienților deja existenți.
7. # Companiile pierd aproape jumătate din clienții lor satisfăcuți. Satisfacția nu înseamnă altceva decât oferirea către client a ceea ce acesta se așteaptă să primească. Pentru a creşte procentul de retenţie e nevoie ca clienţii să simtă că sunt adevărat importanţi pentru business-ul tău.
(Statistici internaţionale)
INVITAŢIE SEMINARII:
"Exceleţă în relaţia cu clienţii faţă în faţă şi la telefon" * Vineri 20 Iunie orele 12-18
Seminar destinat persoanelor care interacţionează direct cu clienţii!
~ Arătaţi că vă pasă!
~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
~ Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
~ Oferiţi experienţe avantajoase!
Studii de caz: evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling!
"Gestionarea eficientă a Reclamaţiilor" * Sâmbătă 21 Iunie orele 11-17, Str. Episcop Radu 15A - Bucureşti
~ Costul pierderii unui Client
~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
~ Etapele rezolvării unui conflict
~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris
~ Importanţa limbajului în atenuarea conflictului
Seminar destinat persoanelor care interacţionează direct cu clienţii!
~ Arătaţi că vă pasă!
~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
~ Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
~ Oferiţi experienţe avantajoase!
Studii de caz: evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling!
"Gestionarea eficientă a Reclamaţiilor" * Sâmbătă 21 Iunie orele 11-17, Str. Episcop Radu 15A - Bucureşti
~ Costul pierderii unui Client
~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
~ Etapele rezolvării unui conflict
~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris
~ Importanţa limbajului în atenuarea conflictului
Trainer:
Cosmina Voichiţa Meseşan,Customer Care & Mystery Shopping Specialist
Autoarea primului ghid “Mystery Shopper” din România
Cosmina Voichiţa Meseşan,Customer Care & Mystery Shopping Specialist
Autoarea primului ghid “Mystery Shopper” din România
Beneficiile orientării spre client şi a monitorizării continue:
~ Menţine un grad ridicat de retenţie a clienţilor, care duce automat la creşterea profitabilităţii.
~ Reduce semnificativ costurile clasice de publicitate, deoarece clienţii devin avocaţi ai brand-ului dumneavostră.
~ Previne anumite pierderi financiare cauzate de identificarea incorectă
a nevoilor clienţilor sau de neindentificarea la timp a problemelor cu
care se confruntă aceştia.
~ Determină o atmosferă plăcută de lucru, crescând motivarea angajaţilor şi reducând fluctuaţia personalului.
~ Oferă încrederea eventualilor investitori şi sporeşte valoarea companiei pe piaţă.
Investiţia:
290 Ron + Tva * / persoană / o zi de training / 6 h
500 Ron+ Tva * / persoană / 2 zile de training / 12 h (pentru cele două seminarii)
15% Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie
DETALII şi ÎNSCRIERI:
Tel. 0725 928.600 * E-mail: evenimente@solutiideafaceri.ro * http://www.solutiideafaceri.ro/
Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program personalizat de fidelizare a
Clienţilor dumneavoastră printr-un serviciu excepţional!
Clienţilor dumneavoastră printr-un serviciu excepţional!
Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu