Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

joi, 19 iunie 2014

Team Building - "Misiune sub acoperire"

"Mystery Shopper"

Certificare internaţională - M.S.P.A.

Pornind de la evaluările de Mystery Shopping, am creat de curând și un nou concept de Team Building, denumit sugestiv “Misiune sub acoperie”, cu efecte benefice asupra orientării angajațiilor spre client. Acest concept presupune efectiv ancorarea echipei într-un mic studiu de Mystery Shopping, de cele mai multe ori într-un mediu relaxat. Obiectivele acestui team building sunt îndreptate spre focusarea atenției persoanelor angrenate pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții, ascultarea activă și focusarea atenției pe ceilalți, diminuarea subiectivismului în evaluare, dar și spre consolidarea echipei și a relațiilor între colegi. 

Miercuri 2 Iulie 2014, orele 17,30 - 21 * Episcop Radu 15A, Bucureşti
Joi 11 Septembrie 2014, orele 17,30 - 21 * Episcop Radu 15A, Bucureşti 

PROGRAM: 
~ Instruirea agentului de mystery shopping în “Misiune sub acoperire” 
~ Evaluare Mystery Calling (Hotel, Clinică etc.) 
~ Evaluare Mystery Shopping (Restaurant) 
~ Informaţii despre Certificarea internatională Mystery Shopper – oferită de Mystery Shopper Porviders Association 

Bonus: Primul ghid de instruire "Mystery Shopper" din România 

TRAINER: 
Cosmina Voichiţa Meseşan, specialist în Mystery Shopping & Customer Care 
Experienţă internaţională - U.S.A., membru ESOMAR, Certificare internaţională M.S.P.A. - Europe & North America 

OBIECTIVE: 
~ Focusarea atenției pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții 
~ Ascultarea activă, focusarea atenției pe ceilalți 
~ Evaluarea obiectivă, diminuarea subiectivismului 
~ Ancorarea în realitate, identificarea atât a punctelor forte cât și a celor slabe 
~ Obţinerea certificării internaţionale - Mystery Shopper 

INVESTIŢIA - persoane fizice: 
170 Ron / persoană / o zi de training / 3,5 h sau 300 Ron / 2 persoane
& Extra 18 Euro / an - pentru Certificarea internaţională 
                   (se vor achita la M.S.P.A. - Europe, în momentul testării) 

INSCRIERI:   Email: evenimente@solutiideafaceri.ro  *  http://www.ghidmysteryshopper.ro/

TESTIMONIAL: 
“Calitatea de Mystery Shopper sau Client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oraș, de a dispune de mici gratuități la cumpărături, totul printr-o muncă ușoară și incitantă, în timpul liber. În plus, îmi aduc aportul la îmbunătățirea serviciilor oferite nouă, clienților.” Angela Lăpuște - Economist, mamă și Mystery Shopper 

Vă oferim programe personalizate de Team Building şi Training - oriunde în ţară!
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928.600 / www.solutiideafaceri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu