Bine aţi venit!


„Demarăm un proiect unic în România prin care evaluăm si apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară. Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor. Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim.”

"Vocea Clienților" * Mystery Shopping * Training - Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă


Mobil: 0725 928.600 * E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro * www.solutiideafaceri.ro

sâmbătă, 20 septembrie 2014

Fii un pacient activ!


VBS - Business Solutions sprijină campania "Fii un pacient activ" iniţiată de Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România şi Centrul European al Consumatorilor din România.

Campania își propune să informeze și să promoveze drepturile pacienților atât către beneficiarii de servicii medicale, dar și către personalul din sistemul medical. 

Astfel, campania va cuprinde informări de presă, informari directe, online marketing și workshop-uri dedicate în perioada Septembrie 2014 – Aprilie 2015. 

Campania "Fii un pacient activ" se adresează: Pacienților, cu sprijinul asociațiilor de pacienți și Asociațiilor de medici de familie personalului din sistemul medical, cu sprijinul asociațiilor profesionale. 

Potrivit raportului “Puterea pacienților europeni” publicat la Bruxelles, pacienții români sunt printre cel mai puțin informați pacienți din Europa, situându-se pe locul 30 în țările europene. Motivele pentru care se află atât de jos țin atât de lipsa de resurse financiare cât și de lipsa de informare și implicare a pacienților în luarea deciziilor privind propria sănătate. 

Eveniment de lansare: 24 Septembrie orele 19 - Phoenicia Grand Hotel, Bucureşti

Relaţia cu clienţii trebuie să fie una excepţională mai ales în cazul instituţiilor de sănătate, deoarece când un pacient apelează la serviciile unei clinici nu îi oferă doar încrederea şi banii lui, ci chiar sănătatea sa. Oferirea unui serviciu excepţional ce duce necontenit la câştigarea pacientului pe termen lung, continuă adesea dincolo de onorarea nevoile medicale directe şi se bazează tot mai mult pe informare, consiliere, încredere, amabilitate şi empatie. 

Cu toate acestea serviciile medicale din România sunt încă la un nivel de calitate minimal în ceea ce priveşte atenţia faţă de pacient (la un procent general de doar 54% conform studiului efectuat de compania pe care o conduc, VBS - Business Solutions). În ciuda acestui fapt, investiţiile făcute de sectorul medical privat în trainingul personalului precum şi monitorizarea elementelor ce contribuie la satisfacţia pacientului sunt încă insuficiente.

Daca doriţi să sprijiniţi această campanie vă rugăm să ne contactaţi la: Tel. 0725 928.600
E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro  & lpascu@apc-romania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu